alvidusen

Alla inlägg under oktober 2010

Av Alvida Andersson - 26 oktober 2010 20:24

ALVIDUSEN LIKE.


CIAOOOO

Av Alvida Andersson - 26 oktober 2010 20:14

GOD KVÄLL!


Igår på arlanda såg jag fokis hhaha dock våga jag inte säga nåt (a' och på resan dit satt tensta på samma plan , de ni ;)


Hade ingen ork igår för att blogga så äre ibland hände lite som är anledningen till, a bit private så det skrivs inte här.


Vaknade tokigt nog innan gryningen klockan 5 i morse , ofriskt!!

Skolan rulla på vettu hem och sen mötta jag rara söta anna på stan kolla vinter jacka o en liten fika på det hann vi med, kom hem och umgicks med min fader och ett skönt bad tog jag innan jag hamna här .


Kollade på bloggoholics där kitty ,Paow och Dessie var med , tycke Dessie var väldigt mallig typnäsan upp i vädret! Paow var mys dock!


snart kommer mor med lite spanska stuff sen ringer nog mitt fruntimmer sen sovaaaaaa,

(dom här bilderna ''försvann'' från förra inlägget '')

  

  


NATTIE!






Av Alvida Andersson - 23 oktober 2010 20:57

ÄR hoss morfar som sagt slänger upp lite bilder o berättar ;)



 

Här är de underställ som gäller!

  här håller jag hus!   Jag och min finska pojkvän i morfars säng.   Closeup!   ''kommer det någonsin sluta snöa?det är frågan..               snowroad.

han är speciell.. precis som min där hemma i sverige.

Snö = JOBB!


Alltid haft lite svårt med matten, även när man ska dela ut kort..





Här låser vi in ewe när hon blir för mycket, lika glad är hon!.



KOMMER HEM PÅ MÅNDAG NATTTIIEEEEE <3

Av Alvida Andersson - 20 oktober 2010 19:54


 

TERVETOLUA

 

skrev mega fräckaste inlägget och just då fick datan nackskott, fuck.

Imorgon  lyfter Ewe's och mitt flyg kl 2 tror jag men vi tar ett tåg vid 10 eftersom det inte rikigt går att lita på sj! no offence.


Sovit kind of hela dagen..


Mysigt bad och lite äggröra&Bacon (Jakob style!)


Ska strax packa att göra det dagen innan man åker är så Alvidusenstyle! , kommer inte kunna blogga förns måndag finns inget internet hoss morfar.

Men jag ska ha det trevligt med äkta finskbastu och lär bli några korvar och annan god uppgödningsmat haha;)

  


  


MOII MOII!

  

Av Alvida Andersson - 20 oktober 2010 11:03

HOLA TODOS.


Gjorde matteprovet och gick med raska steg till moppen och åkte hem till syrran!

Gjorde nyss lite käk medans syrran min är ute med min advokat... ( Ozzy)


Ozzy hade tryckt i sig något oförklarigt samt en hel oliv? det hamnade i hallen.

  

     

Fick order att göra macaroner och falukorv och vad är maccaroner och falu korv utan falukorv, dock smakade falukorven skumt.  



Macaroner för er som inte vet.


Hittade en bild på Alvidusen Junior, fan vad söt jag är, kommer aldrig gå ur mej.





CYA LATER!



Av Alvida Andersson - 19 oktober 2010 18:08

         FELLOWS.


För ca 5 min sen trök jag i mej en pizza med la famila till sällskap!

Ytterst trevligt:)

Kakor har jag även bakat , mums mums!

Skolan var mysig, cyklade till skolan

Snacka om svettlöken Åke när jag var framme ,puh konditionen inte den bästa men men..


Jag och syrran åkter till morfar i Finland på tors, bild på oss sist vi var där .

 

 

Mina Cookiees!

     


Auf wiedersehen.

Av Alvida Andersson - 18 oktober 2010 16:50

KAN BA SÄGA HEJ .

 

Har en alltför söt hund i mitt knä nu och en allt för mycket vitlöks andedräkt :(

Åt en väldigt godkänd stek nyss Tasty!

Skolan var skolan helt enkelt inte mycket att tillägga.

Rolig gympa!

 

Ska nog sova hoss Hanna och Jocke i kväll hjälp med lite läxor och dylikt.

Saknar dom jävlarna.

lite Chocolate cookies vore ju inte helt fel heller , blev sugen efter Linneas bakverk.

 

Gymnasiet snart, nytt steg i livet kan man säga så?

 

En väldigt bra Jocke och en liten Alvidus.

  

 

 

HÖRS IKVÄLL MINA KÄRA VÄNNER.

Av Alvida Andersson - 17 oktober 2010 20:40

GOD KVÄLL BABES'

 

kom just hem och sitter häär totally alone, dont like dont like dont like!

 

Vi gick som sagt till ewe för att hålla katten sällskap medans husägarna är på kalas i en annan del av sverige.

När dom väl kom hem blev det Pizza och annat gott.

På väg hem från  det gick jag och tjöt - 2 timmar kvar innan Jakobs tåg åker...

Hemma tog vi det jävligt lungt bara var och prata , känndes bättre då sen tog vi bussen till T-station helmys på station som vanligt och blev riktigt flum as usal!

Oh vart sån härligt jevla mysig helg!!

( Min kära syster skjutsade hem mig från t-station)

Sitter oh lyssnar på denna påminner om fin finaaa minnen med min babe! ;)


Får se om jag orkar ducha, tråkigt när man måste göre det själv nu ju :(

Låter värsta depp men chokladen och sockerdrickan börjar göra sitt nu så mår bättre!


HÖRS BABES!

Presentation


Här kommer det upp saker som kretsar mina tanker och mitt liv som Alvida som 15 år och lever i en flummig värld.
Enjoy.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards