alvidusen

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Alvida Andersson - 10 januari 2011 14:02

God förmiddag my fellows.

 

 

Har hand om den vita bebisen i dag så då blir det lätt lite lazy när man är seg, är man inte ute så är man inne o busar lite sen hamnar man här igen, framför tvn med datan i knät..

Ska hämta en sko jag lämnade in hos skomakarn , enda planerat i dag så frågade Jossan om jag ville följa med till UH, känns som jag borde förberedda lite inför skolan vila ut mig.. dock vore det bra om jag följde med så jag får ut lite energi och kan somna innan 12 i natt vore nice bajs:)

 

Gjorde lite citron cuppcakes i går med cream cheese frosting , delikat!

orkade inte dekorera fick ju massa fint i julklapp som man kan piffa upp frostingen och designa men jag körde rätt naturellt med lite rivet citron skal på .

 

  

 

CYAAA.

Av Alvida Andersson - 10 januari 2011 11:34

Nu är min bloggpaus över, den blev lite längre än räknat.

Kommer bli ett knas inlägg i dag.

 

Nu äre nytt år så nu kör vi från scratch!

 

 

           

nu vet ni att jag är back så nu kommer riktiga inlägg snaart :)

 

 

Återseende!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här kommer det upp saker som kretsar mina tanker och mitt liv som Alvida som 15 år och lever i en flummig värld.
Enjoy.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards